الثلاثاء، 14 أبريل 2009

الشنط الهاند باج البورتفى التوتى




































سميها زى ما تسميها لكن تفضل من احب الحاجات بالنسبة ليا








هى المفروض من الاكسسوار بس انا بحبها جدا

اسعارها غاليه يعنى وماله بقى هو يعنى هشتريها كل يوم
يلا بقى
الشنطة ايه سر حبى ليها مش عارفة يمكن حاجة فى اللاوعى
بس انا بيجيلى انبهار كده من الشنط
ويا عينى بنتى الصغننة دى ورثت نفس الهوس مسكينة
معلش ماهى اشكالها تحفة والالوان والاستعمال وهتليق على ايه وهكذا بقى.......
كل واحدة ليها حاجة كده مستعده تصرف فلوسها عليها
بس ايه بقى اهم حاجة اننا مننساش حق ربنا علينا وان فلوسنا دى ربنا مش هيبارك فيها الا لما يخرج منها لابتغاء مرضاة الله.

طيب دول شوية شنط كده بس مش بتوعى اللى عندى كفايه وبحبهم جدا.

دول طبعا مش بتوعى بس هما مثل لاختلاف ذوقى فى الموضوع ده

هناك 4 تعليقات:

بسنت صلاح الدين يقول...

مممم شكلهم شيك اوى..و تحسى كده بالرقى و انك شخصيه بقى و ،،كل ده استوحيته من الشنط ههههههههه،بس والله فكره انا بقالى كتير عاوزه اغير نوعيه الشنط اللى بلبسها اللى شكلها زى عالم سمسم كده،و كل ماخرج خطيبى يقعد يدور فيها على الساندوتشات كأنى راجعه من الحضانه هههههههههههه، مع انها صغنونه مش بتاخد يا حرام غير المحفظه،، يمكن عشان المحفظه كمان عليها باربى؟؟ههههههه، بس جامدين اوى تسلم ايديكى انا لازم اغير بقه و اكبر شويه، يالا اديكى شجعتينى

ندا يقول...

السلام عليكم
انا قولت لازم ازور مدونه حضرتك زى ما زرتينى
عجبتنى قوى كل الشنط اللى عرضاهم كلهم احلى من بعض عارفه بقى أنا عندى هوس شرا الطرح
بشترى اى طرحة عجبنى لونها حتى لو مكنش عندى لبس لهاوساعات كتير بشترى لبس مخصوص علشان اوفقه على الطرحة اللى اانا شرياها قبله طبعا
حاولت ابطل العادة دى بس مقدرتش باين فعلا كل واحدة لها حاجةمستعدة تصرف فلوسها عليها زى ما انتى قولتى

مامة مازن يقول...

ندا اهلا بيكى منورة المدونة حاولى تقرى بقيتها وتعرفينى رايك
بسنت يا عسولة بتفكرينى بنفسى وانا مخطوبة بس كان ايامها الشنط طويلة فكان بيلاقى فعلا سندوتشات

مامة مازن يقول...

فعلا ندا اعرف واحدة فعلا مهووسة بالطرح وبتعمل زيك بالظبط