السبت، 2 مايو 2009

بشرى

ابشروا ياللى رايقين ومقضيينها مسلسلات تركى
النهاردة مسلسل جديد ميرنا وخليل على mbc4
بطولة نفس الواد بتاع مهند ونور
كانو بيعلنو عنه اثناء متا بعتنا لفيلم
زا لاست كاسل امبارح
يلا بقى اكيد فى شحتفة ونهنهة
واكيد خليل هيعمل شغل جامد
سلام يا رايقين

هناك 6 تعليقات:

بسنت صلاح الدين يقول...

بقى بعد مهند يبقى خليل ، عموما يالا خليل خليل ميضرش ، ميرسى يا جميل انك فكرتينا، ولو ان الواحد معندوش طوله بال للمسلسلات طويله المدى دى

مامة مازن يقول...

بسنت يا عسل اهلا بيكى
انا اصلا مشوفتهوش لما كان مهند هشوفه لما بقى خليل
وبعدين كان عندى صبر لرافت الهجان والمال والبنون وليالى الحلمية يمكن علشان كنت لسه صغيرة انما دلوقت مااعتقدتش ابدا ممكن اكرر التجربة دى

بلاش فضايح يقول...

ايه دة انا بحب التركى انا كمان
بس مش كل التركى طبعا
كنت متابعة جيدة لنور وهند ولمسلسل الأجنحة المنكسرة ودموع الورد

بس الأجنحة المنكسرة كان عن جزء من تاريخ تركيا لما كانت اسلامية
من ساعتها وانا مستنية حاجة فى قيمته

مامة مازن يقول...

يا نونا تركى ايه بس وبتاع ايه انتى فاضية للكلام ده
فى سرك كده بموت فى المسلسلات الكورى
بحس ان عندهم شوية احترام كده الجماعة بتوع جنوب شرق اسيا دول

بلاش فضايح يقول...

اه فكرتينى بالكورى
ليه كدة بس مانا كنت نسيت
هههههههههههههههههههه

لا فى تركى كويس بردو
انا بعد ماكنت متابعة نور ومهند حسيت بهيافته بس متأخر بئا

بسنت صلاح الدين يقول...

انا اتفرجت هى مره على مسلسل مدبلج كان مكسيكى اسمه روبى، بس كان ملوش حل، بس ايه بقى ميه حلقه و اكتر بس بصراحه كانت كل حلقه تشدك للى بعدها ، انا ملقيتش الموضوع ده فى مسلسل نور زهقت منه بسرعه